צילומי הריון בטבע

מהם היתרונות של צילומי הריון בטבע?

אחת מהתקופות החשובות ביותר בחייה של כל אישה זאת כמובן תקופת ההיריון, תקופה מאתגרת אך מאוד משמעותית – שבסופה המשפחה כולה מקבלת מתנה שאין דומה לה. זוהי אחת מהסיבות שבגינן לא מעט נשים מעוניינות לבצע צילומי הריון, כך תישאר מזכרת יפה ומיוחדת מהתקופה הזו. במאמר זה ריכזתי מידע שחשוב לדעת בנושא צילומי הריון בטבע, המבוסס על הניסיון שלי כצלם מקצועי.

בסופו של דבר, ללוקיישן שתבחרו עבור הצילומים, ישנה חשיבות מכרעת ומהסיבה הזאת מוטב להסתכל על תמונות של צילומי הריון, לקבל השראה ולהגיע כמה שיותר מוכנים אל היום עצמו. אז קדימה, בואו נתחיל לדבר על היתרונות של צילומים אלו:

מגוון רחב של לוקיישנים לצילום

הטבע נמצא בכל מקום שאליו נסתכל. לכן, אפשר להגיד שאנחנו לא מוגבלים בלוקיישנים שבהם אפשר לצלם. יש אפשרות לצלם בחורשה יפה עם עצים מעניינים ואפשר גם לצלם בפרדסים או אפילו בשדות פתוחים. במקרים רבים אפשר למצוא נקודות מעניינות ושונות מאוד אחת מהשנייה אשר נמצאות בדיוק באותו הלוקיישן, מה שמבטיח צילומים מגוונים.

ניתן להצטלם בלוקיישן קרוב אליכם

בתקופת ההריון, כל פעולה פשוטה נעשית הרבה יותר קשה – מה שמרתיע חלק מהנשים לתאם מפגש צילום להריון. אם חשוב לכן שלא להטריח את עצמכן יתר על המידה, אפשר תמיד לבחור בלוקיישן שממוקם בקרבת הבית שלכם. כפי שהסברתי קודם לכן, לוקיישנים יפים, מרשימים ומעניינים – אפשר למצוא בכל מקום ובסופו של דבר מה שהופך את התמונה לבלתי נשכחת הוא השילוב של הלוקיישן, עם הבגדים היפים, אה וגם הצלם כמובן 🙂

היתרונות של צילומי הריון בטבע

תאורה חלומית שאין בשום מקום אחר

אחד היתרונות המרכזיים של צילומי הריון בטבע הוא כמובן נושא התאורה. בחוץ אפשר לקבל תאורה מיוחדת ורכה, שמאוד קשה לייצר באמצעות תאורה מלאכותית של סטודיו עם פלאשים. לכן אם מתחשק לך להשאיר מזכרת יפה וטבעית ככל שניתן, מומלץ לבחור באופציה הזו.

צילומי בוק הריון בטבע נוחים הרבה יותר

כל הנשים בהיריון יודעות כי התקופה הזאת, לצד היתרונות שלה, היא גם תקופה שבה ההורמונים משחקים תפקיד מרכזי. זוהי הסיבה שמוטב לבצע את צילומי ההיריון דווקא בטבע, כי שם יש מספיק מרחב והתחושות הן הרבה יותר נעימות.

צילומי בוק הריון בטבע מתבצעים באוויר הפתוח, עם השמש, בין העצים או השיחים ולכן יש אווירה מאוד קלילה וזורמת. ברוב הלוקיישנים בטבע, אפשר למצוא גם נקודות שבהן אפשר לשבת ולנוח כמו ספסלים או אבנים גדולות ולכן אפשר גם לעשות הפסקות בין סשן לסשן, בשביל לנוח או להחליף בגדים.

תמונות שונות ומגוונות אחת מהשניה

בואו נודה, צילום בסטודיו יכול להיות מעט שבלוני וחוזר על עצמו כאשר התאורה נשארת אותו הדבר וגם הרקע לא משתנה יותר מידי. לעומת זאת, כאשר מצטלמים במהלך ההריון בטבע, כל תזוזה בלוקיישן מייצרת פריים אחר, מה שמבטיח שבסופו של דבר התמונות יהיו שונות אחת מהשנייה בצורה משמעותית.

חשוב להבין שבמהלך צילומי ההריון אנחנו מסתובבים מעט בלוקיישן ומחפשים את הנקודות היפות והמעניינות ביותר – מה שגורם לכך שהתמונות יוצאות מיוחדות ומתקבלת מזכרת מהממת לכל החיים.

צילום הריון בטבע מתאים לכל בגד שתלבשי

אחת השאלות שנשאלת לא מעט היא בנוגע ללבוש שצריך לבחור עבור סשן הצילומים. היתרון הגדול של צילום הריון בטבע הוא שאפשר לבחור בכל בגד שרק תרצי מאחר וגם שמלות ארוכות מצטלמות נהדר כאשר יש משב רוח בצילומים וגם חולצות בטן, טי שרט וג'ינס או כל לבוש אחר יכול להתאים לאווירה הפתוחה.

אפשר לשלב צילומי הריון ומשפחה בטבע הפתוח!

לאלו מכן שמעוניינות לשלב את צילומי ההריון עם צילומי משפחה, דעו שזה בהחלט אפשרי. צילומי הריון ומשפחה בטבע זו אופציה מצוינת מאחר וילדים מרבים לרוץ, להשתולל ולהוציא אנרגיות.

בניגוד לצילומים בסטודיו קטן שבו אי אפשר ממש ליהנות מהמרחבים, בטבע יש מדשאות גדולות, עצים, צמחים ועוד המון דברים מעניינים שמצליחים להוציא מהילדים חיוכים ורגעים קסומים. אין כמו תמונות משפחתיות המשלבות גם צילומי משפחה וגם צילומים של הריון, מה שחוסך זמן ומצמצם את הצילומים למפגש אחד.

רוצה צילומי הריון בטבע עם בן זוגך?  כל החבילות צילומי הריון מפורטות כאן.

תוכן עניינים