צילומי הריון בים

שוקלת האם כדאי לך לבצע צילומי הריון בים? לא בטוחה האם כדאי לבצע את הצילומים בים או בלוקיישן אחר? יש לא מעט לוקיישנים מעניינים שאפשר להצטלם בהם וכמובן שהבחירה לא פשוטה, לכן כדאי להסתכל במידע שהכנתי בעמוד זה בשביל לקבל החלטה חכמה יותר באשר לצילומים. מניסיוני האישי, למרות החששות הרבים שיש לפני מועד הצילומים – מדובר בחוויה יוצאת דופן שלך ושל בן זוגך אשר בסופה תצאו עם תמונות מיוחדות ועם מזכרת לכל החיים מתקופת ההריון.

צילום הריון בים זו מזכרת מיוחדת לכל החיים

אין ספק, כל הריון הוא שונה האחד מהשני. אין הרבה תקופות מיוחדות כמו תקופת ההריון, שבסופה מביאה איתה מתנה לכל החיים – ילד או ילדה (אולי אפילו שניהם) שמצרפים למשפחה שלכם. זוהי הסיבה שאסור לך לוותר על מזכרת מההיריון, מזכרת שתוכלי להסתכל עליה גם שנים ארוכות לאחר מכן ולהתרגש כל פעם מחדש. אפילו אם תיכנסי לעוד הריונות בעתיד, לכל היריון יש את הייחודיות שלו ואין הריון אחד אשר דומה למשנהו. זוהי הסיבה הראשונה שבגינה את חייבת לשקול לבצע צילום הריון בים או בכל לוקיישן אחר שבו את בוחרת, כמו למשל צילומי הריון בטבע הפתוח.

רגע מיוחד לפני הלידה עצמה

לרוב צילומי ההיריון מתבצעים בחודשים מתקדמים, והמשמעות היא שהלידה נמצאת ממש מעבר לפינה. צילומי הריון יאפשרו לך עוד כמה רגעים מיוחדים לפני הלידה, כמה רגעים של שקט והנאה שלך עם עצמך או עם בעלך. כן, נהוג כמובן לשלב חלק מרכזי מהתמונות שלך עם בעלך, בעוד חלק אחר של התמונות הוא שלך לבד. אז שווה לך לנצל את הרגעים הללו, אפילו ביחד עם בעלך או עם בני משפחה אחרים (למשל אימא או אבא) שחשוב לך שיצטרפו ליום הצילומים המיוחד הזה.

צילומי הריון בים – נוף שהוא בלתי נשכח

לא סתם אנו רוצים לדבר על צילומי הריון בים, שבו גם תוכלי לקבל את הנוף היפה ביותר. אם תבחרי את השעה הנכונה להגיע ביחד עם הצלם, תוכלי גם לראות את השקיעה או את הזריחה. התמונות שהן לרוב בנאליות ורגילות, יהפכו להיות בין רגע לתמונות מיוחדות שאף אחד לא יוכל להתעלם מהם. כך שאם כבר עושים צילומי היריון, מוטב כי הם יהיו בלוקיישן עם נוף עוצר נשימה – והים הוא ללא ספק מקום שכזה.

התמורה גוברת על העלויות

ראשית, אסביר שבאתר שלי תוכלו לקבל מידע אודות מחירי צילום הריון ולבדוק איזה חבילה מתאימה ביותר עבורכם. שנית, חשוב להדגיש – אין באמת מחיר לרגע שבו תשבו ותסתכלו על התמונות ביחד, בין אם ביום שקיבלתם אותם ובין אם בעוד חצי שנה או מספר שנים.

מדובר במזכרת לכל החיים מתקופה כל כך מיוחדת, לא פשוטה ומרגשת מאוד. במידה ותרצו להתייעץ איתי, תוכלו ליצור איתי קשר טלפוני או לרשום לי בטופס המצורף ואני אשמח לעזור לכם להחליט איזה חבילה הכי מתאימה בעבורכם.

במקום להתפשר על צילומים אצל צלם חובב או לתעד את תקופת ההריון באמצעות מצלמת הפלאפון, אני מזמין אתכם להגיע למפגש מהנה, זורם, מצחיק וכייפי ולצאת עם תמונות שצולמו על ידי איש מקצוע, שזאת עבודתו ומחזיק בכל הציוד המתקדם ביותר בשביל לתעד את הרגעים הכי יפים שלכם.

תוכלי להרוויח יום כיף על הדרך

אומנם את הגעת לים בכדי לבצע צילומי היריון, אך מי אמר שאת לא יכולה להרוויח כבר יום כיף על הדרך? ככל הנראה לא יהיה לך עוד ימי כיף עוד הלידה עצמה, ואת צריכה לקחת את זה בחשבון. ככה תוכלי לבלות עם בעלך או עם בני המשפחה הקרובים אלייך קצת זמן משותף לפני הלידה עצמה. אין מקום יותר טוב להעביר בו את הזמן הפנוי מאשר בים שידוע כלוקיישן מרגיע שמשרה הרבה שלווה.

רוצה צילומי הריון בטבע עם בן זוגך?  כל החבילות צילומי הריון מפורטות כאן.

תוכן עניינים