צילומי ילדים בטבע

הילדים שלנו הם הכי חשובים לנו בעולם, ואנחנו אוהבים לצלם אותם בכל הזדמנות. אם תדפדפו רגע בתמונות בסמארטפון, תגלו שרוב התמונות הם תמונות של הילדים. כל הורה רוצה עוד תמונות של הלידה או הילדה הפרטיים, ומה שרוצים עוד יותר – אלו תמונות איכותיות ומיוחדות, שרוצים לחזור אליהן גם אחרי שנים.

אם מתחשק לכם לקחת את צילומי הילדים צעד אחד קדימה, מומלץ מאד לשקול צילומי ילדים בטבע על ידי צלם מקצועי ומנוסה. הטבע מוציא מאיתנו ומהילדים אנרגיות אחרות, וצלם מקצועי ידע לתפוס אותן בעדשה. כך, תהיו בטוחים שתשיגו את התמונות הטובות ביותר, שתמיד תוכלו להסתכל בהן עם חיוך גדול על הפנים. אז איך עושים את זה?

בחרו צלם שיודע לעבוד עם ילדים

צילומי ילדים בטבע, או בכל מקום מחוץ לסטודיו, זו משימה מאתגרת עבור צלם או צלמת – גם מקצועיים. כדי ליצור אווירה נינוחה, להגביר את שיתוף הפעולה, ולתפוס בדיוק את הרגע הנכון, כדאי לבחור בצלם שמנוסה בצילום ילדים. עם צלם מתאים, גם אתם וגם הילדים תיהנו יותר.

צילומי ילדים בטבע בפארקים

הכינו את הילדים לקראת הצילומים

אתם ההורים יודעים על יום הצילום מראש. הילדים רוצים גם לדעת מה הולך לקרות. במקרה הזה, מומלץ שלא להפתיע. הסבירו לילדים בדיוק מה הולך לקרות, כדי שיוכלו להרגיש נוחות וביטחון עם חווית הצילומים הלא מוכרת.

היו סבלניים במשך כל הצילומים

לא כולנו דוגמנים מקצועיים, וגם הילדים שלנו עדיין לא. לא פשוט להצטלם. צילומי ילדים בטבע, או בכל לוקיישן אחר, דורשים סבלנות מצדכם. צילומים הם מצב לא רגיל, שיכול להיות גם מביך. הקשב והסבלנות מצד ההורים תורמים המון גם לחוויה של הילד והילדה, וגם לאיכות התמונות.

תנו לילדים להתרגל

אנחנו יודעים שאנחנו רוצים לצלם, אבל הילדים יצאו עכשיו לטבע ורוצים לחקור אותו, להרגיש אותו, ולהתרגל אליו. גם אם ההורים ממהרים ורוצים להספיק כמה שיותר, אני יכול להבטיח שנצלם יותר תמונות טובות אם נאפשר לילדים להתאקלם ולהרגיש בנוח בסביבה. כאשר אתם מגיעים ללוקיישן שבו יתבצעו הצילומים, תאפשרו לילד או לילדה להשתחרר קצת. כדאי גם שידברו קצת עם הצלם, וירגישו בנוח איתו לפני תחילת הצילומים.

צילומי ילדים בטבע גם לילדים קטנים

לא להכריח

צילומי ילדים בטבע נועדו ליצור מזכרת טובה וחיובית של חוויה מהנה. אם הילד לא רוצה פעולה מסוימת, או הילדה לא רוצה להצטלם בדיוק ככה ולא אחרת – זה לגמרי בסדר. אין העמדה שחייבים לעשות. אפשר לראות בתמונות מיד מתי ילדים הצטלמו רק כי הכריחו אותם. אנחנו רוצים תמונות טבעיות, שבהן הילדים מרגישים בטבעיות ורואים את זה.

למה אתם מחכים? מוזמנים לבקר בדף מחירון צילומי ילדים, ולהזמין חבילת צילום איתי. ניפגש בטבע בקרוב!

תוכן עניינים