צילומי פורים בצפון

חג פורים הוא אחד החגים האהובים עלינו ביותר: זה החג שבו אנו יכולים להפוך להיות מה שתמיד חלמנו, לפחות ליום אחד. כמובן, שמי שהכי נהנה מהחג הזה הם הילדים, אשר מתכננים את התחפושת שלהם כבר כמה חודשים לפני החג עצמו ("אמא, אני רוצה להיות אלזה!"). כאשר חג הפורים מגיע, אל תשכחו לתעד את הרגעים הייחודיים האלו (שנה הבאה היא כבר תרצה להיות נועה קירל…). צילומים, ובמיוחד צילומים מקצועיים, יכולים להיות זיכרון ילדות מתועד לחזור אליו בשלבים מתקדם יותר של ההורות והחיים.

אם החלטתם לעשות צילומי פורים אצל צלם מקצועי, שווה לכם לקרוא את 5 העצות הבאות, כדי  להגיע מוכנים יותר למועד הצילומים ולקבל את התמונות המושלמות. העצות יכולות לעשות את כל ההבדל בין תמונה מרשימה שכולם יגידו עליה "וואו" ושתצבור לייקים, לבין עוד 'סתם' תמונה שלא חוזרים אליה.

1. תנו לילדים להיות עצמם

גם אחרי שנתתם לילדים לבחור את התחפושת שהם תמיד רצו (עוד פעם אלזה?), גם תוך כדי הצילומים אצל צלם מקצועי אני ממליץ לאפשר להם להצטלם איך שמתחשק להם. בסוף, התמונות נועדו גם בשבילכם וגם בשביל הילדים, ואין דבר יותר יפה מאשר לראות ילדים מצטלמים בצורה אותנטית. אם הילדה רוצה להצטלם עם שיער פזור או שהילד רוצה להצטלם עם הבובה האהובה עליו, זה לגמרי בסדר. הרבה פעמים הוא יניח אותה בצד בעצמו בהמשך הצילומים.

תנו להם לעשות מה שמרגיש להם נוח – וכך תוכלו לקבל תמונות אמתיות ומושלמות. כצלם, אני תמיד מדגיש בפני הורים שהתמונות היפות ביותר מתקבלות כאשר לילדים נוח. לכן, לא מומלץ לביים אותם יותר מדי, אלא פשוט לאפשר להם להיות עצמם. המצלמה תראה אותם.

2. שמרו על קרבה

במהלך צילומי פורים בצפון, או בכל אזור בארץ, חשוב מאוד שאתם ההורים תהיו שם איתם ושירגישו אתכם. כך, תתנו לילדים תחושת ביטחון, והם יידעו שאתם איתם יחד גם כשרק הם מול העדשה. הביטחון והקרבה גם ייצרו חוויה חיובית ונעימה, וגם יביאו לתמונות מרשימות ויפות יותר.  מה נדרש מכם? להיות שם בשבילם, ואולי אפילו להצטרף לכמה תמונות משותפות 🙂

צילומי פורים בצפון הארץ3. התאימו את הרקע לתחפושת

לא רק שכל ילד הוא שונה, לכל ילד יש תחפושת שונה, וזה יכול להיות מאתגר למצוא רקע או רקעים שיהיו מתאימים לתחפושות של כל המשפחה. אם אתם מחליטים לבצע צילומי פורים בצפון אצל צלם מקצועי, צלם טוב ידע להתאים את הסיטואציה והרקע לתחפושת. כשאני מצלם, אני מקפיד תמיד לחפש בלוקיישן הצילום את הנקודות שמשתלבות הכי טוב עם כל תחפושת, הן מבחינת צבעוניות והן מבחינת ההקשר והנושא.

לדוגמה, אם הילד הוא אריה היום, נחפש לוקיישן טבעי ו"פראי" יותר, אבל אם הילדה התחפשה לנהגת מרוצים, עדיף למצוא לוקיישן שבו יש רצפת אספלט שתשלים את התמונה. רקע לא מתאים יכול להסיט את תשומת הלב ולפגוע בחווית התחפושת ובתמונות.

4. צילומי פורים בצפון בשעה הנכונה של היום

צילומי פורים מביאים לתוצאות טובות יותר כשהילדים אנרגטיים ופעילים – ולכן עדיף שהצילומים יהיו בשעה שבה הם מספיק ערניים. בדרך כלל, עדיף לא לקבוע צילומים בשעות המוקדמות של היום, וגם לא מאוחר מדי כאשר הילדים כבר עייפים ומותשים. בהתאם לגילאים ולשגרת היום של ילדיכם, תוכלו למצוא את השעה המושלמת בשבילם להצטלם, ולזכות בתמונות בלתי נשכחות. כאשר מזמינים אצלי צילומי פורים בצפון אני תמיד מייעץ למשפחות בנוגע לשעות המתאימות ביותר.

5. עצה אחרונה: יום כיף אחרי הצילום

למרות שהרבה ילדים נהנים להצטלם בתחפושות הפורים, צריך לזכור כי לא תמיד הם יהיו מעוניינים בצילום באותו רגע שתכננו והזמנו. לפעמים, באותו רגע פורימי בדיוק הם פשוט רוצים ללכת ולעשות משהו שהוא לא צילומי פורים בצפון. עם ילדים קצת יותר גדולים, אפשר להתכונן לזה מראש, אם מסבירים להם שאחרי הצילומים תמשיכו לפעילות אחרת שהם אוהבים. הורים רבים ממשיכים מהצילומים ישר לפעילות נוספת כמו אכילה של גלידה או גן שעשועים בשביל לגרום להם לשתף פעולה – וזה בהחלט עובד.

אז יאללה, באים להצטלם? כנסו למחירון צילומי פורים.

תוכן עניינים